Ett riktigt bra pass!


hemma igen efter ett hejdundrande pass på gymmet!
hade så ont i armarna efteråt att jag knappt orkade lyfta träningsväskan


AND THAT - WE LOVE!



Körde superset m. pushdowns, smal bänkpress & french press
det sög till ordentligt i trisse vill jag lova!



Och hungrig som en sate
var jag när jag kom hem, så jag vispade snabbt ihop en skink omelett på två ägg, lite mjölk och maaassor med rökt skinka. Snabbt och enkelt ska det gå när magen skriker! Hann dessutom in på Willys en sväng där jag inhandlade en grillad kyckling som jag kan gotta mig med de två kommande dagarna då jag ska jobba.



NU: duscha & trycka på kaffebryggaren
SEDAN: störta ner i soffan & känna mig bäst
DÄREFTER: promenix numero doz tillsammans med christian
SuperSHEro

Jag lyckas aldrig med mina triceps-pass. Lyckas menar jag då alltså att det liksom inte bränner i tricepsen, får heller ingen träningsverk i dem. Har du nåt bra tips? Kör olika övningar, har ökat vikterna mm. INget verkar hjälpa inför denna lömska muskel! :)

2010-05-24 @ 18:52:16
URL: http://supershero.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0