En stressig morgon


UJUJUJ EN SÅDAN MORGON!
har redan hunnit "morgonpromenera", käka frulle, jobba & nu käka mellis!


en mycket knepig och stressig morgon...



Ja, dagen började
som vanligt med att jag vaknade, drog på mig träningskläderna och gav mig ut på den vanliga morgonpromenixen. Dock hann jag inte komma mer än 200m från lägenheten innan jag blev inringd på jobb.

därför fick jag springa hem igen, slänga i mig lite frukost och sedan springa ner till jobblokalen som tack och lov bara är 100m från där jag bor. Dock blev det bara en kort tur på jobbet då det rådde en viss kris. Så nu är jag hemma igen! :)

någon promenad hinns dock inte med nu i vilket fall för om en stund ska jag iväg och skriva medicinprov. Och gymmet blir inte förs än på eftermiddagen någon gång skulle jag tro. PUH! dags att varva ner....
JENNY

Va hurtig du var då :)

2010-05-17 @ 10:49:23
URL: http://jennyjanssons.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0