En LÅNG dag


PUH! Hemma igen efter en lååååång dag sittandes i bilen tillsammans med älsk.
Närmare bestämt 7 timmar.....mitt ass värker något fruktansvärt!


Men vad jag har gjort kan jag inte avslöja förs än på Tisdag! :p
håll ut!

*  *  *  *  *  *  *

Morgondagen kommer bestå av lite gott & blandat så att säga! Då är det åter Måndag, en ny underbar vecka fylld av träning (förhoppningsvis nya PB), en del studier, en eventuell ny låååång bildfärd och så ska jag förhoppningsvis få in lite jobbtimmar någonstans också!


MORGONDAGENS TRÄNING:
(rygg - roddar)
  • Marklyft
  • Hantelrodd
  • Sittande smal rodd
  • Sittande bred rodd

    hoppas på att få in ett PB på samtliga övningar. Känner mig i bättre form än någonsin och har höga förväntningar på mig själv inför kommande veckan!
NATTI NATTI PÅ ER BABES!
Keela



JAG VET!



JAG VET!



JAG VET!

2010-05-09 @ 22:25:51
URL: http://keelus.blogg.se/
Sara

Godmorgon sköning!

Då är det måndag igen, bra att vi iallafall bara

går måndag till onsdag iallafall ;)

Hur mår du idag då?

Själv mår jag bra fast jag hade nog mått ännu bättre med nån dag helg till, hihi :D



Sv; Tack sötis :D

2010-05-10 @ 08:17:01
URL: http://www.februaritjej.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0