DAGENS PASS! (baksida lår & rumpa)


DAGENS PASS

Dagens pass bjöd på finfina övningar och så fick jag till ytterligare ett PB i den lutande benpressen! :d
tyvärr kunde jag inte ta några bilder på mig under övningarna då det inte fanns något bra ställe att placera kameran på för att självutlösaren skulle kunna ta bilderna.



Personbästa togs i benpressen idag!



Jag är riktigt, riktigt nöjd!



"Gynstolen" höll på att ta knäcken på mig ett tag
och den rackarn lär kännas ordentligt i asset imorgon!



Lite lårcurls utövades också med bra resultat!



.... och bensparken sved något överjävligt!



Sista övningen blev "rumplyft" med 25kg vikt.
Var nära kräk-gränsen efter denna övningen som tar något brutalt i skinkorna!


Är jätte nöjd med dagens pass och ser fram emot morgondagens träningeverk! :p

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0