Dagens fråga

Anonym om PB & kalas!: Bara en fråga. Går du på nån diet när du inte äter typ det som bjöds på kalaset? Undrar om du har lite tips på övningar för olika delar av kroppen? Behöver tips! Ha en bra dag!



SVAR: Hej hej och skoj att du hittat hit!

Njae diet och diet skulle jag väl inte säga. Jag går på min egen diet och ingen "diet metod" så som GI, iso, LCHF, viktväktarna osv osv. Jag går på deff nu och har gjort det sedan i April. Med detta menas att jag försöker gå ner till en viss vikt för att definiera min muskler jag jobbat på under hela vintern.

- därför äter jag bara sötsaker och onyttigheter högst en gång i veckan just nu, och valde att inte göra det igår.

Angående olika övningar för kroppen kan du gå in och kika bakåt i tiden på min blogg där det ska finnas en hel del! Nya övningar osv läggs in efter hand så håll utkik efter fler längre fram! Vet du inte hur övningarna utförs kan du gå in och söka på Google.se där det brukar finnas bra bilder och beskrivningar!


LYCKA TILL MED TRÄNINGEN!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0