Back in the parents home



Och så var man hemma hos päronen
med ett gigantiskt Fujiäpple upptryckt i munnen. Jag påminner lite om en amerikansk julgris nu när jag tänker efter...



Resten av kvällen kommer spenderas i lugn takt och det blir läggdags tidigt eftersom jag ska upp och köra lillsyrran till frisören kl 09.00. Dessutom ska jag hämta upp mami & papi på flygplatsen kl 15.
Mycket körande för min del - undrar just vad dom hade gjort utan mig!



Dessutom tänkte jag knö in ett bisse & trisse pass på gymmet imorgon tillsammans med grabbarna nere i källargymmet.




Annemie

Fin blogg du har och va snygg du är i håret :) Måste också säga, lycka till med träningen :)

2010-05-13 @ 22:13:39
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0