Axlar på gymmet


Det var faktiskt riktigt gött att köra axlar igen! Kände mig fortfarande inte helt 100%, men det gjorde inte ont längre! :D

Desstutom var jag mycket starkare än vad jag trodde att jag skulle vara! Visst hade jag tappat lite men tio kilos hantlarna flög upp utan problem! - jag räknar med att öka vikterna markant till nästa vecka!




DAGENS PASS: (axlar & vader)
  • Push ups
  • Dips
  • Lyft till hakan m. viktplatta
  • Flyes i maskin

  • Stående vadpress
  • Sittande vadpress



Nu har maten halkat ner fin-fint i magen och jag funderar på att sticka ut på en promenix. Vädret är dock inte super-roligt och det har regnat hela dagen, dessutom lär ju inte min sjuke man följa med...mja, jag ska nog fundera några minuter till innan jag bestämmer mig, det är inte dumt alls att sitta i morgonrock och pyjamasbyxor heller :p








jessica

Måste först och främst berömma dig för din blogg, rolig och väldigt inspirerande att läsa! Fortsätt så! Har en liten fråga och hoppas att du har något bra svar om det inte är för mycket till besvär?! Jag kör varierad träning ungefär tre gånger i veckan, då är det löpning, styrketräning, simning eller raska promenader, och sen har jag ett jobb som innebär mycket spring och lyft. Tycker själv att jag äter någorlunda bra, tre mål och något mellanmål, försöker att undvika kolhydrater, och få i mig mycket protein, men ändå har jag knappt gått ner 2kg sen december, inte minskat något i cm heller. Har du något tips om hur jag ska chocka kroppen, så att det händer något? Visst att jag har fått mer energi, men är fortfarande inte nöjd med kroppen. Så är i stort behov av råd. Hoppas det inte är för mycket besvär. Kram Jessica.

2010-05-25 @ 18:56:02
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0