Jag luktar våffla!

Är helt slut i både kropp och själ efter en lång dag på min mammas jobb; Wettergrens.
- Idag hade dom mässa och min uppgift blev att brassa våfflor åt kunderna!




På glatt humör hela dagen!



Myyyycket våffel-smet blev det...



...och mååånga våfflor blev det!



Det blev inte en enda våffla för min del! Jag var ståndaktig!



Rörde inte heller godiset som fanns överallt i hela butiken....



Nej jag fick allt hålla mig till kaffe och frukt istället!



Dagen spenderades med Peter, Anna och min kära mor :)


Nej nu ska jag hooppa in i duschen - hela jag luktar våffla och stek-os!
Har haft en riktigt trevlig dag och trivs riktigt bra med att få hoppa in och hjälpa till

Alltid roligt att göda folk - Man känner sig så snygg då!


Keela



Tack ska du ha! :D <3

2010-03-24 @ 21:37:15
URL: http://keelus.blogg.se/
Anonym

Oowiie, massa mums ju=):P

2010-03-25 @ 22:41:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0