Irritation






  • Att klämma örat i plattången....igen!

  • Att såret från förra gången jag brände mig är så gött att klia på

  • Att alla decilitermått är smutsiga när jag behöver dom 
    (för att jag inte diskat dom)

  • Att ingen plockar iordning mina kläder
    (har försökt sortera mina kläder i över 1h men vänder i dörren såfort jag ser dom)

  • Det kliar på ryggen precis där jag inte når att klia!

  • Pengarna från mitt konto bara försvinner och jag börjar fundera på att anmäla mig själv för stöld

  • Hade en ögonfrans som pekade inåt och jävlades med mitt öga, bestämde mig för att ta bort det
    med en pincett, men petade mig istället i ögat med pincetten och har ännu ondare....

                               

Sanne

Skön blogg! Skål!

2010-03-18 @ 10:51:39
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/
djustd

tänkte bara titta in och önska dig en trevlig dag!Kram! :)

2010-03-18 @ 12:09:05
URL: http://djustd.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0