BILDER FRÅN LÖRDAGEN!


BILDER FRÅN I LÖRDAGS
Manne 23 år!



Födelsedagsbarnet himself!



Klimpen slurkade bärs i solskenet



Det blev en hel del folk!



Keela och jag var de mest frusna under kvällen och trängdes under samma filt



Jocke ger tummen upp för grillat käk, öl och gött sällskap



Givetvis blev det kubb under kvällen



Det blev rackarns skyligt på kvällen och myggen blev överjävliga efter ett tag
så tröjor och luvor åkte på



Jag och min smilgrop



Somliga drack en hel del
och andra var nyktra (jag)



Jag och min karl



på slutet av kvällen blev det plockepinn
för oss som inte ville sitta ute och frysa och spela ölspel



OCH GIVETVIS VANN JAG :p




Nu är det dags att studsa isäng och vara uppvilad och pigg till jobbet imorgon!
NATTI NATTI

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0