UNDERBARA DAG!!!!


första passet på gymmet på 8 dag och jag är överlycklig, och skitnöjd!
Bröst & mage fick ordentligt med stryk idag!



UNDERBART ATT VARA TILLBAKA!!!



Hade kunnat gå ner till gymmet en gång till bara för att det är så jävla gött! Men nej, nu blir det en snabb dusch och sedan ut på stan för att käka lunch med Jocke & Christian! ♥

Och ikväll blir det partaj och kalas för Manne-pånken som imorgon fyller 23 år! Ser fram emot kvällen big time! Dock blir det nyktert för min del eftersom jag ska upp och jobba & träna imorgon!


HA EN FORTSATT UNDERBAR, SOLIG DAG!
:D
Jenny

Å vad härligt att gymma! :)

Jag håller på att längta ihjäl mig efter gymmet! Har varit tvungen att ha uppehåll i 1 1/2 år pga av en handledsskada :/

2010-06-05 @ 13:58:56
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Git

Jobba på snygging!

2010-06-05 @ 22:47:32
EmelieSvarvén

Sv: tack för tipset :) Kikade snabt in på din blogg och den värkar faktiskt bra. har lite frågor som du gärna får svara på i min blogg



1) Har du gjort din design själv?

2) isf gör du dom gratis? :$

2010-06-06 @ 18:55:51
URL: http://emeliesvarven.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0