Start på Markschemat!

Idag påbörjade jag markschemat som jag pratade om igår. Och en sån känsla! Klarade mig igenom första veckans vikter utan problem och ser verkligen fram emot utmaningarna framöver. Målet kommer vara att dra upp 90kg från marken och jag känner redan att jag har viljan och passionen att klara av det!



DAGENS PASS: (rygg)
  • Marklyft: (schema)
    4x4 på 56kg
    2x2 på 64kg
    1x12 på 56 kg

  • Latsdrag

  • Hantelrodd

Schemat ökar alltså i vikter vecka efter vecka sålänge man klarar av de vikter som är uppsatta. På så vis blir det som en riktig tävling mot sig själv! Pefekt sätt att peppa sig till max!



   



I övrigt har dagen bestått av jobb hela dagen och jag är gött utpumpad och mör i både kropp och knopp. Ska bli skönt med en lugn kväll och några lediga dagar framöver!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0