it's friday - damn it!


GODMORGON ALLA GODINGAR!
här sitter jag och glufsar i mig gröt och sörplar kaffe!


Hann bli ganska brun under lediga dagen!
:)


Idag är det jobb som gäller fram till klockan 16 och därefter är det raka vägen mot gymmet som gäller! Idag ska jag kötta benen och jag ska ge allt! Ska gå tillsammans med christian och det innebär att man vågar lassa på tyngre eftersom man har möjlighet till passning om man inte orkar!



GLÖM INTE ATT STÄLLA JUST DIN FRÅGA I

FRÅGESTUNDEN




Och när jag väl kommer hem har jag tänkt ta revasch på den kassa löpningen jag gjorde igår morse. mmmm, bättre att springa på kvällarna när man är fylld av energi från dagens alla mål plus att det är svalt och gött på kvällen så man inte får andnöd och panik efter fem minuter!


TODAY IT'S FRIDAY DAMN IT!

GO HAR OR GO HOME!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0