Awsomeness!


har suttit och pillat på sista touchen på lillsyrrans student-present och jag måste medge
den är bra, den är fulländad och helt jäkla awsome!




Tillsammans med Christian har jag skapat en riktigt finurlig studentpresent till lillsyrran
som imorgon går ur skolan och hoppar in i vuxenlivet!






Ja imorgon blir det alltså studentfirande
från tiiiidigt på morgonen då jag åker med Christian påvägen till jobbet och hoppar av hemma hos mamma för att hjälpa till med alla förberedelser. Därefter är det nog full rulle fram tills eftermiddagen


OCH NU GOTT FOLK ÄR JAG BANNEMIG FRISK!!!! Vilket ju givetvis innebär att jag ska våldgästa gymmet och fullkomligt exploodera! Biceps & triceps ska få smaka på vad riktig jävla styrketräning är och jag kommer inte vara nöjd förs än jag gråtandes av smärta kryper ut därifrån!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0