Powerwalks!


The powerwalks is back in the game!



Har äntligen börjat ta tag i mina powerwalks igen som ni kanske lagt märke till de senaste dagarna. Har ju haft ett litet uppehåll några veckor då jag kände att det blev påtok för mycket för mig att psykiskt och fysiskt orka med att träna på gymmet 5-6 dagar i veckan jobba fem dagar i veckan samt hinna med att promenera fem ggr i veckan också. Så, nu ar jag tänkt att lägga in ungefär tre promenader i veckan, eventuellt mer/mindre helt beroende på ur jag känner. Det är verkligen en läxa jag lärt mig det senaste, att börja lyssna på sin kropp. Man orkar inte alltid så mycket som man tvingar sig till oc tillslut säger kroppen ifrån och du går in i väggen - inte värt!

Michan

Måste bara säga att det är riktigt kul att du börjar uppdatera mycket! Blir lika glad för varje inlägg, inspirerande! :)

2010-07-20 @ 20:43:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0