LUNCHDAGS!


LUNCHDAGS!
tjah, vad ska man äta....mer ägg kanske?



Ja för imorse blev det stekta ägg på knäckebröd (det finns INGET annat hemma) och tjah, eftersom det fortfarande ekar tomt i kylskåpet såhär på lunchen så tänkte jag slå på stort och koka äggen till knäckebröden istället! Ska trycka i mig en burk kvarg också, det är allt som bjuds på idag verkar det som. Middagen ska bli spännande....omelett kanske? Och HUR ska jag orka träna idag utan vettig mat i magen?


Nämen? Li träna på en Lördag? Sa hon fel?



Nix! Har bestämt mig för att slänga in ett konditionspass á la löpning/crosstrainer/trampmaskin på Lördagar om tid och ork finns! (får väl se hur det står till med dendär orken lite senare...) Så, fem dagars styrketräning i veckan, ett kondtitionspass och promenader utöver det! Ganska hurtigt va så säg?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0