helg = ledig?


LÖRDAG = HELG = SOVMORGON!
eh nä? inte för mig som väcktes klockan 05.30....

DAGS ATT JOBBA!



Nej någon ledighet blir det minsann inte för min del bara för att det är helg. Jag jobbar vaaarje dag fram tills på Torsdag då jag har en ynka-liten-plutte ledig dag. Och därefter ska jag jobba ytterligare sex dagar innan jag är ledig nästa gång. Puh, life is hard sometimes!



Älskling gick minsann upp ännu tidigare, redan klockan 5 faktiskt. Han ska iväg och fiska (GÅ UPP KLOCKAN FEM FÖR ATT FISKA?!) så han stack precis utanför dörren och lovade att fånga hem dagens middag. Och det säger jag; det är allt bäst för nu jäklar ekar kylskåpet tomt här hemma. Vi har ägg och kvarg; that's is! Zero, nada, noll mat hemma alltså...

Jenny.R

Mm vet hur det känns att jobba så ofta.. :( men å andra sidan är det gött att ha pengar till hösten, det kommer tyvärr inte jag ha då inget jobb ville dyka upp :( Så en STOR eloge till dig att du orkar jobba så mycket,träna och blogga samtidigt! Det krävs speciella personer för att klara det ;) Ha en grym lördag! :*

2010-07-24 @ 08:27:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0