Grillkrydda VS kanel?


JAG HAR SÅN J***A TRÄNINGSVÄRK!!!
asset fick minsann vad det tålde igår på gymmet


Idag har rumpa och ben förbannat ont....


Ja och träningsvärken ska jag minsann få springa runt i trapphusen med för att hälsa på alla mina vårdtagare. Fy satan, minsta lilla steg gör ju ont. Blir spännande att se hur jag tar mig igenom dagen idag.


Och vilken tabbe jag höll på att göra i köket nyss! Hade precis kokat färdigt min gröt och skulle precis börja pudra över kanel när jag upptäckte att det ju var grillkrydda jag höll i handen. Gröt m. grillkrydda? Ingen hit tror jag.


Grillkrydda på gröt är nog ingen hit?

anton

bra blogg :D

2010-07-01 @ 09:06:53
URL: http://kames.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0