Finally Friday!


GODMORNING FRIDAY!

Äntligen Fredag! Bästa dagen på veckan med plenty to do!
Dessutom fick jag ett hemligt meddelande på datorn såhär på morgonen...♥


Christian är en hejjare på paint!


Stackarn, Christian har så väldigt svårt att sova på nätterna så han väntar bara på att jag ska somna, för att därefter trippa upp igen och glo på TV. Eller, måla i paint tydligen! Tur att han sover som en stock hela förmiddagen istället medan jag är på jobbet! Kanske beror på just mig? Jag kanske sparkas och slåss i sömnen? Har hört att jag i varje fall både pratar och går i sömnen, gärna med öppna ögon. Läbbigt....


Och idag ska vi iväg på grillmiddag hos Mamma! Låter fint, så slipper man stå vid spisen och slava idag när man egentligen inte har någon ork, enda minuset är att man gärna stoppar i sig mer än vad man behöver på bjudningar... och det är INTE min ätardag idag, den är ju förbrukad i Tisdags. Så därav:
STENKOLL SOM VANLIGT!



DAGEN I KORTHET:
  • Jobba till kl 15.00
  • Träna (rygg)
  • Grillmiddag hos mamma
  • Kaaaanske en kvällspromenad


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0