En liten överblick


HEMMA PÅ RAST!
och slänger i mig ytterligare en upptinad matburk med chilli con carne
har ätit samma lunch i ungefär en hel vecka nu, börjar bli trist...




Jobbet går lite sisådär idag, är trött och det är skittråkigt väder, regn i luften.
Nåja, nu är i alla fall förmiddagen överstökad och jag ska bara härda ut några timmar till...

På eftermiddagen sedan är det gymmet som gäller, vilket genast får mig på bättre humör! Har
inte bestämt vad jag ska köra för muskelgrupp ännnu, men bröst & mage känns lockande idag!
Har alltid hatat att träna magen innan då jag tycker alla övningar är skittrista, men nu när midjan
blivit mindre och putmagen är borta så är det plötsligt ganska kul och peppande!
Dedär jäkla magrutorna ska bannemig fram såsmåning om!

caroline

va rolit att du är med:D

2010-07-19 @ 11:38:57
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Anonym

Vad duktig du är! Jag har jättedvårt för det..

2010-07-19 @ 12:12:54
URL: http://conler.se
Rebecca

Mitt tips när man "tvingas" att äta samma mat flera dagar i rad är att variera tillbehören. Pasta, potatis, ris, bröd, bulgur, coscos osv. och äta det på olika sätt. Ibland blanda allt med grönsaker som en köttfärssallad, ibland med pasta som gratäng alt. "köttfärssås", ibland servera med ketchup och ibland med cream fraich osv. På det sättet blir de inte att mn äter exakt samma alltid!

2010-07-19 @ 20:32:45
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0