Dagens kost


Och så var den underbara lediga dagen slut, och imorgon ringer väckarklockan redan vid 06.00. Då ska jag upp till jobbet, detsamma gäller söndagen. trist att jobba helg...men men, time is cash! Har blivit en vilodag från gymmet idag och även imorgon eftersom gymmet stänger kl 14 och jag är färdig från jobbet först klockan 16. Fullt ös medvetslös igen på Söndag då jag ska ge axlarna och magen vad de tål!

 



DAGENS KOST:


Frukost:
- Proteingröt
- kosttillskott


Lunch:
- Kycklingsallad
- Lite bröd


Mellis:
- Vattenmelon

Middag:
- Kassler & pasta

Mellis:
- Mjukglass

Kvällsmål:
- Proteindrink
- kokt ägg

Johanna

tack detsamma måste jag säga:) ser att du tränar som bara den, då kan du ge mig lite tips på innerlår-rumpa?;)

2010-07-02 @ 22:09:21
URL: http://jobeah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0