Dagens kost & träning!

Dagen har flutit på riktigt bra idag och jag har hunnit med både jobb, gym och promenad! Way to go! Kosten det senaste har varit lite sisådär men idag har det varit bättre. Mitt sug efter mat har fortfarande inte blivit som förr men börjar bättra sig, äntligen!


DAGENS PASS: (axlar)
  • Hantelpress
  • Flyes
  • Omvända flyes
  • Drag mot hakan i C.C
  • Lyft framåt m. hantel


DAGENS KOST

Frukost
proteingröt -

Lunch
chilli -
sallad -

"Middag"
knäckebröd -
stekta ägg -
skinka -
keso -

Kvällsmål
proteindrink -
yoghurt -
Mikaela

TAck för ditt inlägg! vilken fin blogg du har.. vi hörs nog framöver =)



/Mikaela

2010-07-19 @ 23:13:50
URL: http://fysisk.blogg.se/
Natalie

Hej kommer inte ihåg vad det va jag skulle skrivit tyvärr haha, nja gör egna och egna bikinis, jag försöker i alla fall men för första försöket blev det ganska bra :)

2010-07-20 @ 07:41:13
URL: http://krakanonline.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0