AXELPASS IDAG!


GOODAY PEOPLE!
sitter och väntar på att raz och christian ska ha maten färdig
:p




Kom precis hem från gymmet efter ett wünderbart axelåpass på gymmet! Kanske inte det smartaste valet av muskelgrupp då jag körde bröst igår, men men. Ville int köra ben eller rygg idag eftersom jag glömde mitt nya träningsbälte hemmai  andra lägenheten och gärna velat testa det. Så, bälte it is tomorrow!


Tog en lång go sovmorgon den lediga dagen till ära och känner mig riktigt utvilad! Om några timmar ska jagbesöka frissan som ska jämna till kalufsen lite och därefter bär det hem till Uddevalla igen. (är bättre åp att uppdatera vid min egen dator...)


DAEGNS PASS: (axlar)
  • Hantelpress
  • Flyes
  • Bakvända flyes
  • Drag mot hakan i C.C

    riktigt suveränt pass idag, har blivit riktigt stabil och strikt på hantelpressaran som tidigare var ganska vingliga och osäkra. Dessutom börjar just musklerna runt axlarna visa sig allt mer och mer - YAAAY!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0