Pasta eller inte pasta? Det är frågan..

Dags att ta en tripp ner till gymmet, konditionspass idag. Undrar hur det ska gå när jag knappt kan ställa mig upp utan att skrika.

Ska testa att sätta mig på en roddmaskin idag också tänkte jag, aldrig testat innan av någon korkad anledning. Hört att dom ska vara bra.
- Crosstrainer och rodd idag alltså!

Och när jag kommer hem ska jag laga fläskkotlettmiddag nr 2 i ordningen...
Tror jag ska satsa på en wook faktiskt, eller också så väntar jag med träningen och lagar någon mer energiberikad middag med pasta.

Längesedan jag käkade varken ris, potatis eller pasta nu. Keso har liksom blivit min bästa vän.



tja...det tåls att fundera tio minuter över









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0