Li testar: Kvarg

Idag, här och nu, ägde premiären för Kesella rum för min del. Kesella naturellt får -1 av 10 toasters.

....däremot var det oändligt gott att blanda ½ burk kesella1% med lite sötningsmedel, ½ banan, kanel och hackade hasselnötter! Här kan jag stolt dela ut 8 av 10 toasters! MUMMA!

(rekomenderar dock att köpa kvarg på Lidl istället, du får mer för mindre pengar!)



Tycker du också att jag verkar sitta mycket framför matbordet?


Sitter dock och är lite kluven till varför alla träningsfreaks egentligen äter kesella. Jag menar...det är lite mer kalorier i kesella än i vanlig youghurt, burken är liten och svindyr, och den smakar skit naturellt???
- Detta ska jag ta reda på!

Simone

Det lät mumsigt du :)

2010-01-27 @ 19:18:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Jenny

Proteininnehållet :)

2010-01-27 @ 19:25:52
URL: http://metrobloggen.se/hosjenny
jenny

vanlig yoghurt innehåller 4gr protein/100gr

medan kvarg innhåller 10gr protein/ 100gr

2010-02-26 @ 12:14:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0