Im so damn GREAT!


...jäklar vad jag har suttit och pluggat nu! Tråkigaste uppgiften jag någonsin gjort, usch och fy...


Men det är bara att bita ihop och göra, det måste ju bli klart någon gång... usch usch.
Nåja, nu har jag i alla fall suttit med skiten i en timme och börjar bli helt suddig i skallen. Tänkte jag skulle ta på mig kläder (springer runt i morgonrocken fortfarande) och bege mig ner till mitt andra hem; Gymmet!

Idag ska det bli en rejäl omgång för min kära rumpa och mina lår. Jag kommer vara otroligt gnällig imorgon....ska ge gärnet och jag har dessutom redan träningsverk sedan igår.
- tänk att man faktiskt plågar sig såhär frivilligt?

Fan vad jag älskar paint <3













Simone

hahaha du ser inte ut att må så bra... :)

2010-01-12 @ 14:53:07
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0