Godmorgon Tisdag!


Godmorgon alla slöhögar!

Jag sitter här och facineras över hur jag vänt på mitt dygn. Herregud, förr i tiden gick jag aldrig upp senare än halv nio oavsett om jag var ledig eller ej. Och nu? Halv elva?

- Idag vaknade jag och rotade fram mobilen under kudden upptäckte att jag ju missat en halvtimme av tvättiden, så jag fick studsa upp och slänga ihop allt och unnade mig inte ens att sätta på mig kläder!

Barfota i min morgonrock och mitt rufsiga hår och en stoooooor tvättsäck på ryggen.







Och idag är det alltså följande som gäller:

Fortsätta med tvätten givetvis
Sticka ner till gymmet och träna ben & rumpa för hela slanten!
Skicka in sista G-uppgiften till skolan
Luska ut vad jag ska greja för middag idag
...struntade ju i att städa igår så det vore kanske lämpligt att göra det idag










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0