...flåt igen

jamen jag vet, ber om ursäkt för kass uppdatering var och varannan dag numera! Och så lär det väl fortsätta, fullt upp dagarna i ända. Jag flänger runt mer än någonsin och tillbringar inte mycket tid hemma längre, man kan ju inte sitta vid datorn när man  umgås med folk - ohyfsat!

Kom precis innanför dörren här hemma i lägenheten, upptäckte att bristen på rena kläder & underkläder var katastrofstor. Stack ner till tvättstugan och fick en tid direkt!
- så jag har liksom inte hunnit sätta mig ner än, tvätt till kl 18, ska hinna träna (herrejävlar har inte tränat på två veckor!!!) och så ska Anna komma hit och hämta massa grejer i mitt förråd.

Uppdaterar mer trax med bilder och grejer, nu ska jag jäkta in i duschen!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0