Ynklig och dödssjuk

Goddag alla glada, friska människor.

Själv sitter jag här, nyss hemkommen från en liten inhandling i stenungsund och ett obotligt korkat besök på gymmet. Jag sitter och huttrar och fryser och är nedsmittad och sjuk. M år 100 ggr sämre än vad jag gjorde för en timme sedan och nu vill jag bara sova, bli varm och ompysslad.



Idag är jag sjuk & ynklig



Helgen har i alla fall varit bra, påtok för kort möjligen.
Inventerade på wettergrens fredag & lördag, därefter bar det av hem till min sjuka älskling i Göteborg. Och tack vare det så sitter jag här nu, sjuk och smittad!

Igår var vi iväg och tittade på innebandy i Floda
- hann dock bara se sista peridoden efter som vi velade och körde fel under de två första.... ;)



NU: Ska jag sova, bli frisk och dricka påtok för mycket kaffe

SEN: Ska jag försöka orka plugga lite, sova lite till, käka alvedon och längta tillbaka till göteborg.











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0