Veckans träning

Det är verkligen ingen pigg dag idag. Ögonen känns uppsvullna och utåtstående och näsan rinner och jag nyser 511 nysningar år gången...

Har iaf fått i mig lite kesella-mellis. Kaffebryggaren bubblar på och efter att fått i mig en kopp ska jag ut och promenera en stund. Frisk luft skadar ju aldrig och dessutom är jag redan grymt uttråkad.





Nåja jag har i alla fall all rätt att vara stolt över...



MÅNDAG:
Ben & Mage 60minuter

TISDAG: Rygg & Biceps 60 minuter

ONSDAG: VILA

TORSDAG: Triceps & Bröst 60 minuter

FREDAG: Ben & kondition 60 minuter

LÖRDAG: VILA + promenad 1,5 timme

SÖNDAG: Axlar & Mage Promenad ? timme








Maria

Mysig blogg :)

2010-02-28 @ 12:57:17
URL: http://mariaelisabethristo.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0