Planering!

Sitter och funderar på hur resten av veckan ska läggas upp och jag börjar nu hitta ett bra upplägg!

Eftersom det inte blev av att köra dubbelpasset idag så får jag göra det imorgon då jag blivit lovad att få låna mammas bil om jag skjutsar henne till jobbet imorgonbitti! :)



Torsdag
- Dubbelpass á la cardio & benträning
Fredag - Jobba, träna biceps & triceps, träffa min babe <3
Lördag - Tillbringa hela underbara dagen med babe
Söndag - Förmiddagen hos babe, kvällen tillbringas på kalas för min svåger!




I helgen blir det kalas & fika hemma hos svågern Kehn som fyller 26!
GRATTIS i förskott!




Nu ska jag fortsätta titta på efterlyst med syrran & mami. Idag tar dom bland annat upp mordet i Hjällbo som ligger i Angered i Göteborg.
Intressant och skrämmande i och med att det är där jag spenderar alla mina helger
Läbbigt....








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0