Pics från gårkvällen!




Förfesten ägde rum hemma hos Joakim (snubben till höger)
Ek (snubben till vänster) har hand om korten till kvällens ölspel!



Det blev alltså grabbförfest för min del igår!
Kunde inte blivit en bättre start! :)



Väl nere på Harrys mötte vi upp resten av gänget!
Fr.vänster: lillsara, Jocke, Ek, Wilsson, Josef


Vi råkade sätta oss precis under TV'n som visade OS....
Crille, stoffe, lillsara



Hockeyn var en riktig nagelbitare..... ;)
(har ingen aning, jag tittade aldrig)



Crille ville dra till Hamnkrogen istället! Han lät väldigt bestämd på sin sak

Så vi lämnade Harrys bakom oss, och gick till grannkrogen istället :)


Wilsson var på kramigt och bra humör under kvällen! :)



Jocke & Ek tog hittade bästa platserna på Hamnkrogen!



...och jag var inte sen att hitta min plats i soffan jag heller! =D



Crille dök upp med en kille som är chockerande lik poeten & krönikören Marcus Birro!




Sammanfattningsvis hade jag en kanontrevlig kväll, både på förfesten och ute bland folket!
- Är dock lite kluven till om alkoholen var nödvändig, den är ju bara jobbig såhär dagen efter och absolut inte värt det! Kunde lika gärna vart nykter faktiskt, brukar har roligt ändå :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0