Myskväl m. Jockepånken!

Godmorgon godmorgon! Det har under natten snöat ca en halvmeter och vi här hemma är totalt fast och kommer inte en milimeter utan ploghjälp och eller många, många, måååånga timmars snöskottning....

Hade vilket fall som hellst en jättetrevlig myskväll med Jocke igår, bästaste bäste jocke som jag saknat så det nästan sved i hjärtat på mig när jag studerade honom plocka vårat godis på Ica! :)
- det blev hockey och film, brända popcorn och roliga kllipp på en stressad hamster i en wookpanna!


Myskväl = MYCKET att stoppa i munnen!
(ätardagen igår ju!)



Namnamnam!



SVERIGE VANN HOCKEY MATCHEN MOT VITRYSSLAN IGÅR!



Jocke var snällaste killen ever igår som erbjöd sig att både hämta och lämna mig under kvällen
- Yeah, i'm fucking special!


Snön märkte jag minsann av igår när Jocke lämnade av mig vid busshållplatsen hemma hos mig. Klockan 01.30 pulsade jag runt i tjock snö upp till knävecken HELA vägen till dörren, på en väg liksom, en bilväg!
Galet....






madde

Du verkar inte ha de så dåligt själv du;)

Ni verka ha det kul tillsammans och det va en jättefin bild på er ihop. Saknar sånt..:/

2010-02-20 @ 10:24:05
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/
Lexi

Myysigt!

2010-02-20 @ 10:36:27
URL: http://lexismode.blogg.se/
madde

nä det gör dem verkligen inte. Ibland är det inte lätt att hitta sådana underbara personer men somliga dyker bara upp:)

2010-02-20 @ 10:41:00
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0