Morgondagens dödspass!

Sådär ja, nu har jag suttit och kollat på film och käkat soppa - precis som man ska när man är sjuk!

Just hällt i mig kålsoppa med frikadeller - mumms!
Fått ner en del glas med funlightsaft också, uppvärmd i micron så det blir lite snällare för halsen. Är kopiöst uttråkad och vill åka och träna, gå ut och promenera eller något annat hurtigt. Inte en chans.....
-
orkar knappt gå från fåtöljen till toaletten....



Vill iväg och träna som vanligt & som planerat :(


Idag skulle jag egentligen kört mitt bröst/mage/baksida axlar pass, men det räckte med att jag ställde mig på löpbandet förut för att jag skulle känna hur matt och kass min kropp är idag. Bäst att vila antar jag.....



 
MORGONDAGENS PASS: (om jag är frisk)

TRICEPS
* tricepspress fr. pannan
* tricepspress ovanför huvudet m. hantel
* pushdowns i C.C
BICEPS
* minusgradig bicepscurl
* stående hammercurl
* koncentrationscurl
UNDERARM
* omvända bicepscurl i C.C
* handledsflexion i C.C


Hoppas verkligen att jag mår såpass bra imorgon att jag kan träna, är så taggad på mitt nya schema och vill liksom inte glömma av övningarna eller tagga ner. Håller tummarna stenhårt!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0