Mitt hat mot snö

Nu har jag under två timmars tid, skrikit, svutit, skottat snö, hämtat granris, svurit mer, skotat mer, gasat mer, skrikit mer.....

Min kära skrothög till bil var totalfast i snödrivorna idag så jag har ännu inte kommit iväg till gymmet. Efter MYCKET om och men fick jag in biljäveln under garagetaket - jävla snö.....

NU: bär det äntligen av till gymmet, tar ryggpasset nu istället och får se hur jag gör med cardio passet. Man får onekligen mycket motion av att skotta snö i två timmar......

SEN: Ska jag till bokia och plocka ut lite böcker, laga storkok av min berömda Chilli!








dannie

Hej! tack för ditt svar! Det hjälpte mig mycket. Men det är en sak jag har funderat på! Äter nämligen vegetariskt väldigt ofta, är "vegan" på skollunchen och jag äter vegetariskt ca: 3ggr i veckan hemma. Så, GI-metoden fungerar ju inte då jag inte äter kött? Jag kan väl inte utesluta pasta och sånt, då får jag ju bara äta grönsaker! Hehe, förstår du hur jag menar?

Finns det typ några tillskott man kan äta om man vill öka förbränningen till max? typ? :D

2010-02-03 @ 11:30:55
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Bellezza

fin blogg du har :)

Fråga gärna något på min frågestund du kan fråga precis vad som helst :)

2010-02-03 @ 12:13:45
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0