Lördagkvällen

Sitter och kikar på melodifestivalen, lika besviken som vanligt...

Måste tyvärr erkänna att jag tycker melodifestivalen är skittråkigt och jag försöker komma på varför jag envisas med att se det varje helg. På något knepigt vis verkar det ligga lite i min natur liksom, något biologiskt arv...
- MEN NU tittar jag istället på världens roligaste 1-minuts klipp! existenz.se/out.php?id=20882




Ser fram emot morgondagen stenhårt! Då blir det axlar & mage som ska MOSAS!






frida

haha, kände du som jag att de blåa gubbarna borde varit ett bidrag också? De var det enda som var värt att se denna kväll känner jag. Besvikelse! :O



Sv: Japps! Det har jag, har du också haft det eller? :)

2010-02-20 @ 23:22:36
URL: http://friiidakarlsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0