Dags för kudden!

Ett till OS silver till sverige i staffetten! Det är inte klokt vilka duktiga damer och herrar vi har som kämpar för Sverige!

Själv kämpar jag för att hålla ögonen öppna. Är seg som sirap och efter att degat sönder huvudet med psykiatristudierna och att därefter ha totalt mörbultat mina ben i dagens pass på gymmet så ska det bli mer än skönt att lägga sig för dagen.


 

SÅHÄR BLEV MIN DAG:

Jag vaknade skamligt tidigt och tittade på ishockeyn med pappa
Jag fick pluggat psykiatri i flera timmar tills jag själv fick olika sorters psykoser
Jag åkte till Uddevalla m. pappa och kikade in i lägenheten som börjar bli riktigt fin!
Jag åkte och körde ett grymt benpass där jag höjde vikter i alla övningar (!!!)
Jag hade en trevlig kortspelsstund med mamma & pappa
Jag brände fyra baguetter
Jag fick besked från http://www.gymvaruhuset.com att mina varor är skickade
Jag började prata med nytt trevligt folk! :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0