Dagens äckligaste insikt!


Har precis försökt (med mycket möda) att få ner min premiärdrink av kaseinet jag fick hem idag.
Jag har nu stått pustandes och hulkandes dubbelvikt över diskhon i tio minuter....

...och kommit fram till följande:

1: Kasein borde ha en ettikett på sig med texten "Smakar skit"
2. Absolut inte värt 150:-
3. KASEIN & VASSLE ÄR INTE SAMMA SAK!!!!


Tur för mig att jag har en räddare i nöden som är lika mycket träningsfanatiker (eller mer) som jag är, och som gärna tackar och tar emot mitt äckliga kasein som present!
- Många tack till christian!






Aboura

Cute blogg :D

2010-02-25 @ 03:37:51
URL: http://aboura.blogg.se/
Marcus

Då ska du testa Esapro, vidrigaste jag någonsin druckit. Som tur är så är det väldigt koncentrerat och behöver bara spädas ut med någon dl vatten eller två :p

2010-02-25 @ 11:31:12
Lisette

Jag måste hålla med dig! Mitt casein pulver kostade mellan 300-350:- och smakar skiiiit! Det går verkligen inte att få ner. Så dom pengarna var kastade rakt i sjön!

2010-02-26 @ 12:00:03
URL: http://lisettelahti.blogg.se/
Emelie Lundström

TRIST! Jag kan bara tipsa om mitt kaseinprotein; Fairings Sloow pro new edition vanilj, HUR GOTT SOM HELST, faktiskt.

Och om man lyxar till det och blandar med mjölk så blir det som glass. Otroligt gott, och fantastiskt näringsinnehåll!

Dessutom kostar det bar 199 kr.



Kolla in på www.kolozzeum.com eller på gymgrossisten. :)



Kram!

/Emelie

2010-03-05 @ 13:27:19
URL: http://elundstrom.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0