Zero energi

Hej och hå en sån dag! Jag är helt totalslut och matt i hela kroppen!
- ser fram emot en kväll hemma i soffan för en gångs skull...


Ja det har minst sagt varit full rulle på jobbet idag. Konstigt detdär; hur vissa dagar kan vara så lugna och slappa och andra är stressiga från början till slut.
- Nåja, nu är jag hemma i alla fall och har precis tryckt i mig lite mat.



Idag har jag ingen energi över till något alls


Så, tro det eller ej
Idag blir det varken promenad eller det efterlängtade ryggpasset för min del.
Jag sparar det och utnytjar en av mina vilodagar idag så jag är pigg och fylld
med min vanliga energi till imorgon istället!


Man ska alltid lyssna på sin kropp och inte köra slut på den
om man känner att allt inte är 100%!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0