Mina mål


Många frågar om mina mål inom träningen, viktnedgången osv
tänkte ta och förklara vad det är jag strävar efter!



Jag lägger upp min styrketräning i två olika perioder; sommar & vinter.

På vintern tränar jag tungt, äter mycket för att kunna försöka bygga så mycket muskler som möjligt. (kallas att man bulkar) Detta innebär alltså att man går upp i vikt under vintern både i muskel & fettmassa, för att sedan deffa ner vikten igen under sommaren (som jag gör nu) för att definiera de muskler man jobbat fram!
Och sådär håller det på år ut och år in tills man är nöjd, eller nått sina mål! :)



MINA MÅL:
  • Ha gått ner från 64kg till 58kg tills slutet på Juni
  • Om 1-2 år av deffande & bulkande nå "tävlingsvikten" 50kg
  • Om ca 2 år ha såpass muskulös kropp att kunna ställa upp i en bodyfitness-tävling

Marie - Utmaningen!

åh vad spännande! ska defenetvit följa din resa:)

2010-04-29 @ 11:19:25
URL: http://rockspots.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0