GLAD JÄVLA PÅSK

Långfredag idag, en låååååååååååååååååååååååååång fredag. En tråkig dag för många, en dundermysig dag enligt mig!


Påsken för mig (och alla andra högtider dessutom) har alltid varit speciellt. Mamma har alltid haft en tendens att förstora upp alla högtider till någonting sagolikt, enormt, perfekt.

Och för mig håller det fortfarande i sig...

- kittlet i magen natten innan påskafton är, för mig, precis lika ihärdigt som natten innan julafton!


Så med detta sagt vill jag önska alla en GLAD PÅSK! För nu ska jag hjälpa mamma att pynta färdigt inför påskmiddagen! Kanske pynta iordning mig själv lite också....






Sara

Gillar du påskgodis?

2010-04-02 @ 13:38:36
URL: http://www.februaritjej.se
Frida

Va mysigt med någon som håller så hårt i traditioner, pirret dagen innan är ju halva grejen liksom :) Ha en underbar påsk!

2010-04-02 @ 14:22:36
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0