Swing it baby!

...och så börjar det regna, igen, givetvis! Attans! Jag som tänkte jag skulle ta mig ut på en kvällspromenad.. har egentligen vilodag men eftersom jag nte vart på gymmet på hela veckan kan det ju inte skada!


Ja för om någon timme sticker påskgästerna iväg igen och då är risken stor att jag blir sådär vansinnigt uttråkad. Förmodligen pyser jag iväg till Stenungsund och träffar lite folk...


Mamma och svåger-Kehn dansar loss i väntan på kaffe & tårta


 Det blir dock ingen utekväll för min del idag, tänkte spara mig för morgondagen som ska spenderas fullt ut i Göteborg imorgon för att fira Raz som i Måndags fyllde 22!  Utgång på Valand ser det ut som hittils!
Lite film och myskväll framför TV'n ser mer lovande ut för kvällen!






AMANDA FALK

härlig bild :D

Hoppas du får en bra långfredagskväll, GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 19:56:40
URL: http://amandafalk.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0