sjuk vecka

Veckan som precis passerat ha verkligen inte varit en träningsvecka. Jag har varit så arg och trött på min förkyldning/halsont/huvudvärk att jag nästan slitit av mig håret - inte har det blivit bättre heller...




MÅNDAG: Bröstpass på gymmet + promenad

TISDAG: Morgonpromenad (här blev jag sjuk)

ONSDAG: Morgonpromenad + eftermiddagspromenad

TORSDAG: Morgonpromenad

FREDAG: VILODAG

LÖRDAG: Morgonpromenad

SÖNDAG: Promenad


Tjah...en jäkla massa promenader har det blivit i alla fall. Bätte än inget... Räknar inte med att kunna gå till gymmet varken imorgon eller i övermorgon heller, men den som överlever får se....
- Hatar att vara sjuk, börjar klättra på väggarna snart....


NU: Gå en promenad med mamma

SEDAN: Förmodligen åka in till Stenungsund







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0