Nya badrummet <3

Och så har man sovit ytterligare några timmar (brukar jag aldrig kunna göra på dagarna!)
och pappa-älsklingen har köpt nyponsoppa till mig ♥



Var ju förresten och kollade till lägenheten igår, min fina älskade lägenhet som strax är färdigrenoverad och inflyttningsbar! Kommer kunna flytta hem nästa vecka igen!



Här på vänster sida ska ett badkar flyttas in



Allt är typ färdigt :)
och det blir så fint!


Hittade tyvärr inga bilder på hur badrummet såg ut innan men jag kan beskriva det:
Oranga tygtapeter & golv med svarta, grå & gröna fläckar på
sönderrivna väggar pga hund som bott i lägenehten tidigare
Handfat m sprickor i
toalett med permanenta gula fläckar i
repigt och trasigt badkar
Mögligt avlopp


Sounds beautiful???

Jenny

Verkar som en klar förbättring på badrummet=)

2010-04-23 @ 22:24:17
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0