Morgonpromenix

Godmorgon godmorgon! Nu sitter jag och slurpar i mig det sista av kaffet
innan jag ska ut på min morgonpromenix!


...och varmt som satan är det! Har redan bränt tungan två ggr och ändå ska jag envisas med att ta enorma klunkar varje gång. Dumt!


Strax bär det av ut på promenix i vanlig ordning


Så, är jag frisk nu då?

Jag känner efter ordentligt och är lite bitter över att halsen fortfarande skaver lite.
Ska känna efter lite till efter promenaden och därefter bestämma om det blir gymmet idag eller ej
vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill....






MyzaaN - Princess Pink

oh va mysigt med morgon promenad :D hopaps du jar lika fint väder som jag då :D

2010-04-07 @ 09:19:52
URL: http://myzaans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0