Med krut i benen

65 minuters promenad - CHECK!
- och nu ska jag slänga i mig lite frukost & maaaassor med kaffe!



Perfekt morgonpromenixväder ute idag!



Benen spann på i raketfart hela vägen!



...mina föräldrar bor minst sagt lantigt :)



HERREGUD!
Har ni någonsin sett en mer dramatisk vägskylt???


Nu ska jag sitta och tjöta med pappa som kommit hem efter två veckor på havet!
Det är pga min käre far jag har fått den otroliga gåvan att binda ihop livet och allt dess innehåll med olika liknelser. Pappa sa precis att han lika gärna kunnat vara en maskros!


Ankiepankies

riktigt bra skylt det där! :D hur är det med dig då?

2010-04-12 @ 10:31:36
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
simone

harregud, man blev rädd av skylten - på ett bra sätt dock, men brukar det hända olyckor där? Kändes så :O



Så snygg och fräsch du är på morgonen du :D

2010-04-12 @ 11:05:59
URL: http://fattybom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0