JUST IDAG ÄR JAG STARK

Hemma igen efter en jättebra dag på jobbet och ett KANONPASS på gymmet!
- äntligen har jag fått tillbaka energin såhär inpå deffen. Lycka!


Nu har jag precis mumsat i mig en burk funlightkvarg, lite helgskinka och ett gäng kokta ägg och sitter och ler lite för mig själv.
- Idag ägde jag gymmet under mitt bröst & magpass.
Jag kunde inte bli mer nöjd!










Och jobbet
gick minst lika bra, fick äran att jobba tillsammans med helt fantastiska människor idag, både vårdtagare som kollegor - ni gör mig varm om hjärtat :)


NU: Dricka kaffe med mamma <3
SEDAN: Åka och kolla till renoveringsobjektet till lägenhet i trevligt sällskap





- YE HELLO !

- wunderbart!

2010-04-08 @ 18:01:55
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0