Humörsvängningar

...och så blev det kväll igen. Dagen har varit en beg och dalbana utan dess like tack vara mitt crazyhumör som min j*vla "kvinnovecka" har ställt till med...



Mitt humör har svängt helt sjukt idag

och jag har växlat mellan riktiga skrattattacker till att känna att jag bara vill slänga mig på marken och gråta eller kasta mig på någon och bara slå och skrika.
- craaaaazy shiet.....


Christian har precis åkt hem och stackarn har fått stå ut med både hysteriskt fnisseri & att jag har snäst och fräst som en vildkatt. En sån karl, att han orkar!


NU: Studsa in i duschen

SEDAN: Plugga lite & somna tidigt!

 






jennifer

hahaha! känner igen mig!

grabbar, att dom orkar va?

2010-04-15 @ 21:54:10
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0