Hellre värdelös än besserwisser!

Det är Måndag, det är en sprillans ny vecka och kaffebryggaren puttrar för fullt bakom mig.
- det blir en väldigt tidig men solig morgonpromenad idag!


Morgonpromenad utan kaffe går inte. Då skulle jag somna halvvägs på trottoaren någonstans, nu när jag envisas med att gå upp så tidigt (08.00 på en ledig dag).

                         * * *

Gårdagen var föresten mycket lyckad!
Jag, christian, manne och malin spelade frisbeegolf i skogen.
- Det var nytt för mig, och tjah....det märktes nog också...
Men jag är faktiskt hellre värdelös & glad än duktig och besserwisser!

                           * * *

IDAG kommer det inte ske några avancerade moves från min sida, tänkte ta min morgonpromenad, plugga lite grann, träna och kolla lite kläder.
- hade iofs också tänkt och tvätta bilen vilket är väldigt stort och avancerat...det har bara hänt en gång innan...på fyra år...


TIME TO GO!
emelie

tack jag gillar din med skarpt :D

allt bra?

2010-04-12 @ 09:33:04
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0