GODMORGON BABES

Godmorgon raringar!
- nu har jag kommit hem efter att ha skutsat christian till jobbet och tänkte ta tag i studierna, läsarfrågorna och lite annat smått och gott!


DAGENS FRUKOST:
- ett kokt ägg
- ca 2 dl vaniljyoghurt 2,5%

En ganska liten och kass frukost för att vara mig, vilket betyder ett större mellanmål om en liten stund. Har svårt att käka frukost hemma hos andra.


                                                                   * * * *  


Ingen morgonpromenix idag alltså, ska klämma in den senare under dagen samt ett gympass som jag inte vet vad det ska innhålla riktigt (ska leta upp min almenacka som fått ben och sprungit iväg).
Men såhär såg iaf föregående vecka ut:



MÅNDAG:
- morgonpromenad
- styrketräning  - Axlar

TISDAG:
- VILA

ONSDAG:
- morgonpromenad
- styrketräning - rygg

TORSDAG:
- morgonpromenad
- styrketräning - bröst
- kvällspromenad
(invägning -0,4kg)

FREDAG:
- styrketräning - ben & mage

LÖRDAG:
- VILA
- promenad

SÖNDAG:
- styrketräning - biceps & triceps

sammanlagt: 5st styrkepass & 5st promenader






Maria - livet i Milano ☆

duktig du är som tränar så mycket =)

2010-04-19 @ 09:38:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Lia Gonzales

mums ägg är så gott :D:D älskar det

2010-04-19 @ 09:40:41
URL: http://liagonzales.blogg.no

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0